άρθρο στην Εφημερίδα Μακεδονία
Έχει ανέβει στη Θεσσαλονίκη τόσες πολλές φορές για να εξαγγείλει και να μοιράσει υποσχέσεις χωρίς όμως αντίκρυσμα.
Το μετρό που θα λειτουργούσε μέσα στο 2023 μετατίθεται για τους πρώτους μήνες του 2024. Τα μεγάλα έργα που ανακοινώθηκαν με επισημότητα βρίσκονται τα περισσότερα ακόμη στη σφαίρα του σχεδιασμού.
Αναζητούνται νέοι χώροι πρασίνου, μέσα σταθερής τροχιάς, αξιόπιστες συγκοινωνίες. Οι κοινωνικές δομές, τα νοσοκομεία της πόλης χρειάζονται σοβαρές επενδύσεις σε υλικοτεχνική υποδομή αλλά και ενίσχυση ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού. Το ενιαίο παραλιακό μέτωπο Αγγελοχωρίου – Καλοχωρίου καρκινοβατεί. Υποδομές ανθεκτικότητας, αντιπλημμυρικά έργα, προστασία των δύο κύριων οικοσυστημάτων Σέιχ Σου και Θερμαϊκού κόλπου απουσιάζουν από την ατζέντα του.
Δεν είναι όμως μόνον αυτά. Το σημαντικότερο πρόβλημα είναι η απουσία ενός συνεκτικού σχεδίου για την δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας. Αποσπασματικές διακηρύξεις ενταγμένες στην κομματική σκοπιμότητα του εκλογικού κύκλου χωρίς κάποια στόχευση, χωρίς ωριμότητα με μόνο στόχο την δημιουργία εντυπώσεων. Αυτό φανερώνει μια τραγική ανεπάρκεια που αγγίζει τον τρόπο που αντιλαμβάνεται η κυβέρνηση τα ζητήματα της περιφερειακής ανάπτυξης. Χωρίς μια γενναία ανακατανομή πόρων υπέρ της ελληνικής περιφέρειας, δεν μπορούμε να ελπίζουμε σε ανάκαμψη και σύγκλιση με την Ευρώπη. Δείτε τα εισοδήματα των Μακεδόνων, την ανεργία, τη χαμηλή παραγωγικότητα – οι συνταγές της Νέας Δημοκρατίας είναι ξεπερασμένες και μια υποψηφιότητα του πρωθυπουργού στην Α’ Θεσσαλονίκης δεν ανατρέπει αυτήν την πραγματικότητα.